Sunday, June 8, 2008

The Beginning of June

Alahai...it's no longer beginning of June.. tup tap, pejam celik dah pun mid. June but then I'm still kinda "terkial-kial" in updating this blog. Tak kesah la kan.. my own blog apa org kesah, update ke tak update ke..kan 'rumah' kita sendiri..tiang senget ke, tangga lom siap ke..apa org susah..hatta rumah lom masuk karan/air pun apa org nak cakap ye dak? OK la tuuuu..

I'm actually in the midst of scrutinez all my photo albums.. kot-kot la ada pics. yg teringin nak di masukkan kat sini and I'm sure there'll be lossa memorable pics. that I wouldnt want to miss,to upload it here!! Over celoteh tak jugak seronok, so kita jenguk-jenguk gambar lamaaaaa lagi besttttt!!nanti ek!

chow..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home